Lucka 7 - Tips på mina topp fem hemsidor:

Börjar med att be om ursäkt för att dagens lucka är försenad men både jag och Stina va i stallet så vi hann inte....


1. Facebook
Ïnte så oväntat kanske att facebook är med på listan?  Och dom flesta vet nog vad det är och vad man gör så det behöver nog ingen närmare presentaion...

2. Önskelista.nu
En klockren hemsida att skriva önskelistor på och man kan smidigt skicka till sin familj och vänner. Och såhär inför jul passar det ju extra bra!

3. Bloglovin
En hemsida som är till för att snabbt och smidigt följa bloggar. Kan ju säga att jag använder den varje dag och har ni inte bloglovin rekomenderar jag att ni skaffar det!

4. Hästnet
Köp och sälj sida för hästar och häst utrustning

5. Youtube
(Länken går till våran youtube kanal så kolla gärna på filmerna vi lagt ut där!)


Dom är inte möjligen i den ordningen ovan men det här är iafl mina favorit sidor just nu (det ändras ganska ofta)

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0