Sår

Hej! Idag skulle jag ridit ut med Molly men Jagge hade ett ganska litet sår, kke tre centimeter eller nått (betyder vild gissning) men dock inte så djupt. Det var längst ner på vänster bakkota, där det kan komma in mest smuts och allt, så vi gjorde ett jodopaxomslag men han var inte halt, svullen, varm etc. så jag longerade honom ändå, då han vilade igår. Han var iaf fin på longeringen. Just det, vi gick på skogspromenad med mamma, Molly och Libell innan jag longerade. Men får se om/var jag rider imorgon, Sara kke kan kolla på såret och säga vad jag ska göra.
 
Fina Spirit, saknar dig <3
 
Stina bjuder :P
 
/Stina

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Haha visst. Om jag kommer på ngt bra, för mitt huvud är tomt ;)

2012-08-25 @ 21:17:20
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0