Bilder & resor

Idag har jag bara varit hemma och sorterat/rensat bilder. Men det blev lite lång tråkigt, så nu åker jag till stallet ett tag. Och så fortsätter jag när jag kommer hem istället.

Nästa vecka ska vi till Polen med skolan, tror att vi ska va borta ca 10 dagar. Men jag ska skriva massa tidsinställda till er så ni har nått att läsa. Sen kommer ju Stina att blogga oxå såklart ;) Jag trodde vi skulle åka på tisdag men just nu ser det tyvärr ut som det blir måndag :'( Vilket betyder att jag missar två ridlektioner istället för en ....
Nu kommer nog bussen snart, så hj då sålänge!
/Jossan


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Hejsan! :D
Vad tycker du är värd en HISS? Skriv ned din tanke och vi väljer ut några som kommer synas på bloggen!

http://asslatjejerna.blogg.se/2012/august/blogglasar-hiss.html#comment

2012-08-21 @ 19:36:21
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0