okey

Anonym om Tävling idag då ;):
kan du lägga upp alla bilder på 110cm som ni tog? :)

svar: det kan vi säkert, men varför ? jag ska lägga in flera bilder jag hade/har bara inte tid, men imorron då ni  blir det massor med blogging det kan jag säga ;) minst 5 inlägg från mej ;)

Har ni önskeinlägg så lovar jag att fixa det, det kan vara t.ex en gästblogg av någon,
eller kk en bildbomb på nått? (det är helt up till er :D )

(Bjuder på en arkiv bild, för det ser så tomt ut i inläggen  annars )

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att jag vill se om ni fick några bilder från 110cm Fredag då jag har flera kompisar som tävlat :P

2011-07-30 @ 22:46:47
Postat av: D'

Var gärna med i min veckans blogg tävling: http://lifeasdiana.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html#comment



KRAM!:)



ursäktar om detta inte intresserade dig!

2011-07-31 @ 11:19:56
URL: http://lifeasdiana.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg upp då

2011-07-31 @ 15:13:35
Postat av: Anonym

snälla kan inte ni lägga upp mer Nya bilder när ni rider?! och så kan ni väl skriva ett inlägg om er och era hästar för jag har inte läst bloggen så länge och jag vill gärna veta mer om er och era hästar och se mer bilder :)



annars är bloggen grym men det är lite synd att det är mest jossan som bloggar..!

2011-08-03 @ 23:42:00
Postat av: Anonym

...ni andra borde också blogga lika mke som jossan

2011-08-03 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0