Eddie 3 Augusti


Tänkte passa på att visa lite bilder från när jag hyrde i sommras och red på hoppbanan. Eddie har föresten bytt sadel igen och även om jag tycker den är lite obekväm så känns det som att den passar oss båda och det är ju det viktigaste.

Förresten så har ju ridlektionerna dragit igång nu. Första veckan hade jag Lukas och det gick verkligen jättebra så nu hoppas vi på att få till ett dressyr km i år. Den här veckan däremot har jag jobbat på kvällarna så har därför varken kunnat vara med på ridlektionen eller uppdatera nått här. Sen nästa vecka är det ingen ridning då vi ska rida ut i två timmar gången efter det. 

/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Så fint ni matchade outfiten :D

2016-09-06 @ 16:00:41
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0