Tävling idag

Kom på att jag inte skrivit så mycket om att vi skulle tävla idag. Det var hemmatävling och dags för omg 2 med laget. Jag och Eddie startade LC och LB med väldigt bra resultat, jag är jättenöjd. Vi närmar oss den där gränsen på 60% nu i Lcn och i Lbn passerade vi 50 gränsen för första gången i en LB. 



(Observera att detta inte är en riktig "öronbild" då jag står på marken haha)

Då jag åkte till stallet vid halv 7 imorse och åkte hem därifrån 14 timmar senare så är jag skapligt trött just nu men tänkte bara kika in och berätta hur det gått idag. Bilder och ev filmer får ni därför en annan dag!

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar eran blogg! Går in varje dag och kollar om ni lagt upp någonting nytt ^-^

2016-05-04 @ 18:31:01
Postat av: Josäfin Andersson

Åh vad roligt :DD

2016-05-05 @ 17:09:52
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0