Slutspurt i skolan

Just nu är det otroligt mycket i skolan som ska in innan betygen sätts i slutet av den här månaden. 

I måndags på ridlektionen fick jag rida finaste Lukas igen. Alltså wow, han passar mig verkligen så bra i ridningen och min ridlärare sa att han gjorde underverk för min sits. Försöker också få gruppen att gå med på att vi ska rida ett program nån gång på lektion med dressyrstaket och allt. Får jag inte Eddie den gången vill jag absolut ha Lukas. Tror vi skulle kunna klara oss igenom en LC med ganska bra resultat bara vi börjar jobba med galoppen lite. 

Imorgon är det ledig dag både från lektioner och skola. Så då passar jag och Eddie på och träna lite inför dom två tävlingar vi har kvar denna månad. Även på lördag har vi lite träningstid tillsammans. Dom andra två dagarna hoppas jag att han får lite välförtjänt vila medans jag hittar på lite annat. 



/Jossan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0