Det som hänt sen sist

Sen sist jag skrev ett inlägg har jag hunnit med massor i skolan även om det är en heldel kvar än. 

Jag har hunnit tävla, och varit med om en fredag den 13onde som verkligen levde upp till sitt namn. 

På lektionen i måndags hade vi teori och på rid och häst idag fick jag hoppa Eddie lite i för pay & jumpen vi ska vara med på imorgon. Jag förväntar mig ingenting imorgon för vi är inte så samspelta i hoppningen nu när vi typ aldrig hoppar längre. Tog en runda på 60cm för jag tyckte det känns bra, det är lågt och förhoppningsvis lätt. 

Idag var han superfin och hoppade väldigt bra fast jag var lite ringrostig. Det var även sista riktiga rid och häst lektionen som vi hade på ridskolan. Resten av lektionerna ska vi nämligen åka på lite studiebesök och annat kul!

Men nu måste jag verkligen sova, vi hörs mer med resultatet från både pay and jumpen och tävlingen förra helgen.





/Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuuul, bilder från pay and jumpen? :DD

Svar: Blev inga på oss som blev så bra :( /Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2016-05-21 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0