Bilder från träningen


Fick som sagt hjälp av Carolina med ridningen igår. Vi jobbade mycket på hur jag ska göra och min sits. Fick till en riktigt bra känsla till slut men det var verkligen kämpigt både för Eddie och mig.  Idag blev jag nästan lite sugen på att anmäla mig till lbn på Nansta också förresten. När man ändå ska dit och det inte blir så lång väntetid liksom.
 
Annars har dagen spenderats som fotograf på Dkrs dressyrtävling för häst. Räddningen var att det var superfint väder och tävlingen var ute. Men fick med mig över 2000 bilder hem som ska sorteras och vissa ska redigeras och visas upp för dom som hört av sig. Detta plus att jag hade fotografering med Hanna i fredags gör ju att jag vet vad jag ska göra ett tag framöver. Dessutom ska det sista i skolan fixas också.
 
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint!

2016-05-11 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0