Ridpass med den bästa

Idag red jag faktiskt Eddie igen, det var allt för länge sen sist tyvärr så han var lite motvillig stundtals men det blev bättre och bättre. Tänkte mig att jag skulle rida igenom LB programmet men kom inte ihåg exakt hur det var så red delar ur det istället. På fredag får jag rida Eddie igen för då är de tränings dags. 


Det är förresten väldigt svårt att få honom motiverad inomhus och försökte rida utan spö eftersom man inte får ha de på tävling och då brukar han lägga av.

Kom på att jag förresten har en sak om Eddie och vår framtid jag glömt berätta för er. Tar det i ett eget inlägg så håll er till tåls ett tag till.

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Vill gärna köpa ditt rosa träns om du har kvar det, betalar riktigt bra☺

2016-03-10 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0