Mysigt pass med Eddan

Idag fick det bli ett mysigt pass på Eddie uppe på hoppbanan. Jag tog det väldigt lungt då det var ganska mycket snö och det är jobbigt att plumsa. Höll mig mest på det upptrampade spåret också men Eddie tycker iaf att det är superkul och vill gärna springa. Ni som känner Eddie vet ju att han inte gärna springer/rör på sig frivilligt i vanliga fall så jag tycker det känns skönt att jag vet nått som höjer hans motivation lite. Det blir så mycket lättare att träna på en glad och positiv häst. 

Imorgon får han en välförtjänt vilodag sen får vi se om jag kan rida måndag eller tisdag eftersom det inte är några lektioner.





/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0