Lagträning och nya schabrak

Jag skrev att jag skulle berätta i ett eget inlägg om mina och Eddies framtidsplaner. Jag trodde vi gjort våran sista tävling när vi red ut från banan på Tunalid i höstas. Men nu är det såhär att vi ska för första gången rida i div 3 laget! Det ska bli riktigt spännande både eftersom det är ett nytt program för oss och för att jag är van att åka själv på dressyrtävlingarna. Då det hittils nästan bara vart jag och Stina som tävlat dressyr för Lrk. Det ska också bli kul att klubben blir representerad av ett lag igen då det var väldigt länge sen vi hade ett ponnylag. Såklart fokuserar jag och Eddie på att träna till det nu och det är kul att ha ett mål att träna mot. Första omgången är faktiskt just på Tunalid 10 april. 

I fredags hade vi lagträning och red igenom programmet och så. Det gick faktiskt inget vidare men bjuder på en bild ändå. 

 
Som ni ser så har ridskolehästarna fått nya schabrak och det har jag nog glömt att visa här. Men dom är svarta med orange kant, så står de Swedbank på ena sidan och ljusdals ridklubb på den andra. Jag brukar inte tycka det är så fint med rak kant på schabrak men jag tycker dessa funkar till vardags.... 




/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0