Eddie

Har nu ridit Eddie hela påsken förutom i fredags då han hade vilodag. Det har gått lite sådär då jag inte riktigt får honom fram till bettet. I lördags red vi ut en sväng med Stina och Jagge och det tyckte han var jättekul. 

Idag fick Emma (min ridlärare) rida lite och sen fick jag hoppa upp en sväng på slutet och känna lite på han. Det kändes ganska bra men det är så väldigt svårt och jag vet inte vad jag ska göra när vissa situationer uppstår när jag rider på egenhand. Därför var det extra skönt att få lite hjälp. 

Imorgon är det programträning som står på schemat igen inför tävlingarna. Vi får väl se om han är lika duktig imorgon men jag måste plugga program tills dess. 



/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0