Tisdag den tolfte

God eftermiddag!
 
Jag sitter i skolan och har håltimme, blä, håltimmar känns som slöseri med tid då man hellre skulle varit i stallet bara. Jag väntar på dagens sista lektion som börjar om en liten stund. Sedan får jag äntligen gå ner till stallet och skämma bort Jaguaren, får se om jag ska rida en sväng ute eller om han ska få vila för jag hinner nämligen inte in i ridhuset när jag går långa dagar i skolan.
 
Ute faller snön vilket den gjort av och till de senaste dygnen typ. Möjligheten att kunna rida ordentligt ute ökar, så det är ju bra, men det kan ju inte yra omkring snö hea tiden tycker jag, men borde inte klaga.
 
Nu ska jag ta mig iväg på lektionen, tiden får gå fort så jag snart kommer till stallet istället. 
 
/Stina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0