Gott nytt år!

Hej allihopa och hoppas ni haft ett fantastiskt nyår! 
2015 avslutades med ett väldigt bra ridpass i onsdags, fick honom lite mer där jag ville och insåg att jag måste nog börja sätta mer tryck i honom om jag ska uppnå det jag vill. Förhoppningsvis ska jag ha privatlektion nån dag så då ska jag äntligen få lite hjälp med hur jag ska göra. Just nu känner jag mig lite oförmögen att veta vad jag ska ändra på när det inte går som jag vill. 

Igår och idag har han haft vilodagar, vilket jag tror är riktigt nyttigt för honom. Men imorgon kör vi ett dressyrpass igen. Skulle gärna variera lite mer men finns ju inte så mycket annat att göra nu när man inte kan ens skritta ute. 




Hoppas ni fortsätter följa oss även detta nya år så får vi se vart detta leder! Ska försöka ta tag i bloggen mer nu också, på heltid, och hoppas komma tillbaka till rutinen ganska snabbt. 

/Jossan

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Gott nytt år på er! :)

2016-01-02 @ 16:52:05
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0