Två dagars träning med Diskett

Igår  red jag som vanligt Viktor på förmiddagen och Diskett på eftermiddagen. Det blev hoppträning med Diskett för Sara. Det blev faktiskt våran första hoppträning tillsammans. Gillade att träna för Sara men kunde inte riktigt uppskatta träningen pågrund av att jag kände mig osäker på hoppningen. Får se om det blir fler gånger men just nu känns det inte så.

Idag däremot blev det dressyrträning för Marie Louise i ett annat ridhus här i närheten. Även detta var vår första träning för en ny tränare. Men detta gick mycket bättre och det blir defintivt fler gånger känns det som. Men så är också dressyr vår bästa gren. Nästa helg tränar vi för ännu en ny tränare. Denna gång blir det Jennie som även är dressyrdomare och har dömt mig i nästan alla mina starter på Eddie och Cartoon. Ska bli intressant och en ny erfarenhet så får vi se hur det går.
 

 
Men det allra bästa med den här helgen har jag fortfarande framför mig, imorgon ska jag ÄNTLIGEN få sitta på Eddies rygg igen, känns som det var evigheter sen och kan aldrig få nog av den känslan han ger mig,


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Joline

Kan inte ni lägga upp mer videos på eran Youtube kanal, man blir alltid så glad när man ser att ni lagt upp en ny video♥♥

Svar: Självklart det kan vi försöka fixa! Kul att höra att du gillar dom :)

/Ljusdalsryttarna
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2016-02-24 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0