Dressyrträning

Igår var det då dags för mig och Diskett att träna för Jennie. Egentligen skulle jag hoppat Eddie för Bettan men var tyvärr tvungen att välja då jag inte skulle hinna med båda. 

Överlag gick träningen ganska bra tycker jag. Vi tränade mycket på galoppfattningar då det är nått vi har problem med. Då hon gärna vill springa in i galoppen och då blir det okontrollerat och inte alls speciellt bra. 
Men tillslut fick vi till det ganska bra i båda varven. Dock så är det nått vi självklart måste fortsätta träna massor på.  Jennie var bra att träna för och jag önskar verkligen jag fick chansen att göra det med Eddie nån gång, tror det skulle ge oss mycket.



/Jossan


Kommentarer
Postat av: Marika Yngvesson - Elitryttaren

Så fina!!

2016-02-28 @ 20:02:05
URL: http://elitryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0