Tillbaka

Tänkte titta in här en sväng då jag plötsligt fick ett väldigt sug efter att uppdatera. Igår var det dags för den årliga julshowen i stallet. Tyvärr så fick jag inte möjligheten att vara med och rida i år. Men fick istället chansen att filma hela showen. Har inte hunnit kolla igenom matrealet så mycket än då jag har haft fullt upp med matteprov och en dokumentärfilms kurs jag börjat på. 

Ridlektionerna hade avslutning förra veckan och då red jag på Kalle. Passade på att pimpa honom med lite extra glitter när de var avslutning och allt. Märks att jag är van att rida ponnyer, där det är något mer acceppterat med rosa och glitter haha. Tyvärr kan jag inte visa bilder från ridlektioner längre då mamma har slutat följa med till stallet nu när jag kan köra dit själv. Det är därför jag har känt att jag inte haft så mycket att visa upp här och därför har det inte blivit några inlägg på länge. 

Det bästa med julshowen var nog ändå att Eddie ÄNTLIGEN  fick vinna årets ridskolehäst. Det tycker jag verkligen han förtjänar! Inte bara för jag är partisk utan också för att han faktiskt gjort jättemycket för klubben och lärt otroligt många barn att rida under dom 15 år han vart där. (Det sämsta var att dom klippte av hans man som sparats i evigheter bara för att kunna knoppa, även fast det hade gått superbra att låta den va lång och ändå få till snygga knoppar)


Ska försöka skriva några tidsinställda medans jag har motivationen uppe!

/Jossan
 
 
Trackback
RSS 2.0