Sommarlov

Hej! Nu har både jag och bloggen haft ett välbehövligt sommarlov. Det har hänt massor men inte mycket hästrelaterat. Därför har jag inte haft mycket att skriva om här och då har det helt enkelt blivit en bloggpaus.
Nu när lektionerna drar igång tänkte jag försöka börja skriva här lite oftare igen.

Eddie har mest gått i hagen men dom ridpass som har blivit har han varit superduktig både att rida och hämta i hagen. Känns riktigt bra inför eventuella tävlingar och klubbmästerskap som dyker upp under hösten.

Nästa helg är det tävling på hemmaplan men för första gången på ett par år ska jag faktiskt inte vara med. Dels för att de inte finns LE och varken jag eller Eddie är i form för LD nu när vi knappt hoppat tillsammans nått i år. Sen är de också att Eddie ska inte behöva hopptävla så mycket mer pågrund av sin ålder.

På återseende inom kort!

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0