Träning idag, kanske tävling imorgon?

Idag passade jag på att åka och kolla på Uffeträning på Dkrs. Vädret var inte det bästa för att fota men fotade lite ändå. Alltid bra att få lite extra träning. 

Imorgon kanske det blir att jag följer med på årets första utomhustävling i Söderhamn. Det vore kul att äntligen fotografera en tävling ute igen efter en lång vinter med nästan bara ridhusfotografering. 
Årets första tävling som var i Bollnäs för ett tag sen var inomhus men kände att jag så gärna ville dit och kolla så jag åkte ändå. När man väl är där är det dessutom väldigt svårt att inte fota så det blev en del bilder. Även om ridhuset på den anläggningen är svårt att få bra bilder i. 


/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0