Jag är tillbaka- i dubbel bemärkelse

Hej på er och ursäkta min frånvaro här, önskar jag hade något bra att skylla på men tyvärr.. Det har helt enkelt bara inte blivit av. Nu är jag i alla fall tillbaka och jag är himla bloggsugen, hoppas det håller i sig!
 
Nästa helg är jag även tillbaka på hoppbanan igen, det var knappt 9 månader sedan vi hopptävlade senast. Vi är anmälda till en LC (90 cm) inomhus i Bollnäs på lördag. Ska bli roligt och jag hoppas verkligen att Jagge också tycker det, han hoppar såå bra på träningarna och det har han gjort länge nu, dagens hoppträning var inget undantag. 
 
Under tiden jag varit borta härifrån har jag hunnit med en dressyrtävling som jag tycker var helt okej trots att jag kom sist i båda klasserna. Mycket som hade kunnat varit mycket bättre men vi red runt programmen (LA:1 och LA:P1) utan dumheter eller något annat trassel. 
 
Har även hunnit med att spontanköpa ett par ridstövlar, eller två par kanske..
Vet inte om jag skrev om att jag köpte ett par Mountain Horse-stövlar med snörning eller inte, men det var ett bra tag sedan nu. Förra helgen köpte jag dock ett par till stövlar, den här gången ett par dressyrstövlar från Hööks, CRW. Jag tror man kallar det för spontanköp, vi gick in på Hööks, jag provade en sådan stövel som jag trodde var rätt storlek (har provat dem en gång förut för att de var så fina) storleken passade, prövade den andra stöveln i paret också och sedan köpte jag dem innan jag han komma på andra tankar, haha! Det var ju trots allt 15 % rabatt.. Har hunnit använda dem två gånger och jag fullkomligt älskar att klä på mig nya ridstövlar!
Här är bild på dressyrstövlarna, vad tycker ni? Jag tycker att dem är såå snygga!!
 
Något jag inte har gjort är att fixa manen på Jagge och jag skäms nästan nu, woops..
 
/Stina

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Snygga!!! Stövlana asså men Jagge e också snygg :D

2016-04-21 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0