Drunknar i bilder

Som behöver fixas och det är tyvärr väldigt tidskrävande. Får lite lätt panik när jag tänker på alla som ska fixas och sen tar jag nya hela tiden som jag vill använda att blogga med. Tyvärr finns det inte obegränsat med tid till redigering och blogginlägg. Utan skolan, stallet och sömn tar också upp en heldel av dygnets timmar. Dessutom gäller det att prioritera och just nu vill jag få undan dom här bilderna från Bollnäs så jag kan tänka på annat. 

Imorgon tror jag att jag kan komma hem tidigt från skolan om jag skippar att åka till stallet. Vilket betyder massor med tid att jobba med bilder och blogga. Men tyvärr betyder det ju en dag utan Eddie och det är rätt värdelöst. 


(Känner mig lite såhär)

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0