Sorterat snoddar och städat skåp

Ja som rubriken lyder, idag har jag städat lite i ett av mina skåp i stallet, putsat stövlarna och sorterat snoddar/rosetter så jag har lite bättre koll. Efter att jag var klar med det fick jag hjälpa en i hästskötarkursen att fixa i ordning Dunder. Men hon var så duktig och fixade allt själv utom sadlingen eftersom hon inte riktigt nådde upp. 

Eftersom vi slutar tidigt på måndagar i skolan (idag var de schemaförändring så då sluta vi ännu en timme tidigare) och jag ändå har Ridlektion så hinner jag oftast med lite extra mycket på måndagar.  Passade föresten också på att fota när Stina red så dom bilderna kommer väl visas här nått tag antar jag.

Avslutningsvis så red jag en mycket bra lektion på Bamber, han var såååå fin, mamma var där och fota så det kanske kommer nån bild iaf.






/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0