Mitt hjärta hästsportförening

I helgen är det meeting på "mitt hjärta". Jag åker dit med Fillan och hon hoppar LC och div 1 lag omg 2 (LB) idag och imorgon hoppar hon LB och LA (som även är Dm för gävleborg). Självklart följer kameran med men vi får se om jag kommer ha lust att fota "alla" eller om jag mest kommer fota delsbos lag och kanske några fler som jag känner eller vet om att dom brukar vilja ha bilder. 
Förresten är det jätteskönt att tävlingen börjar 11 idag och det är väldigt nära till tävlingsplatsen så vi behöver inte åka tidigt alls. 

Bjuder på en bild från sist jag fota lite på en tävling som var på mitt hjärta, den gången var det väldigt spontant att jag åkte dit och därför fotade jag bara en klass, det var MSV B på deras midsommarmeeting förra året.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0