Dagen, morgondagen och helgen

Hade håltimme imorse vid 09.50, kan ni gissa vad jag gjorde?
Det är nog inte så svårt, jag åkte till stallet och mockade, la in nytt spån, fixade vattenhinkarna och Jagges mat.
 
Skönt att ha det klart när jag slutar 16.10 idag. Jag ska åka till stallet direkt när jag slutat, och ta hand om Jagge. Det ska ryktas, gosas och pussas, och han ska få vila idag. Har ridit dressyr de senaste två dagarna och imorgon lägger vi in en uteritt på när jag slutat skolan för dagen.
 
Sedan blir det en helg fylld av roliga aktiviteter, ska bland annat iväg och kolla på dressyr-DM för ponnysar på lördag, då Douglas ska vara med så följer jag med Douglas ägare Christine och några fler kompisar dit och kollar. Ska bli kul att se den lilla guldponnyn igen!
På söndag åker vi och kollar på hopp-DM för ponnysar, på Mitt hjärta hästsportförening. Ska ju även vara i stallet med Jagge och rida och pyssla såklart.
 
/Stina
 
Här får ni tre bilder från 2013, på  mig och Douglas.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Vad fina ni är :)

2015-09-24 @ 18:21:39
URL: http://amandajosefsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0