Sneekpeak på dagens höstbilder

Idag var jag väldigt sugen på att fota lite mer "privatfotografering" eftersom vädret var på topp. Det visade sig att Fillan och Emma skulle rida där fillan har hästen och där är det jättefint så jag tänkte varför inte? Tog med kameran och passade på att övningsköra dit. Här tänkte jag nu visa några av dagens bilder, eftersom jag inte hunnit fixa alla. Det är mycket möjligt att jag kommer visa fler bilder här, men annars kommer det gå att hitta alla på min fotofacebook så småningom.


Fillan rider Max på dom översta bilderna och på sista bilden sitter hon på Mak.  Emma rider på en islandshäst som heter Krummi. På näst sista bilden ser ni dock Carino som har samma ägare som Diskett men han har flyttat tillfälligt dit nu ochc han står där på träning tillsvidare. Sista bilderna blev det lite mörkt så dom är inte lika bra kvalité tyvärr.

/Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0