New in från Stockholm!

Köpte två grimmor på hööks för ca 100:-. Båda var såklart rosa, den ena var utan ludd och den andra med. Egentligen är det bäst att ha med ludd eftersom han har skav. Men då mina två grimmor som jag köpte sist hade ludd och dom fick han inte ha kvar länge alls. Båda var nästan nya när dom försvann spårlöst från stallet. Så valde jag att köpa en utan ludd men som ändå är mjuk så får jag hoppas att han får ha kvar den längre. 

Idag var föresten första gången jag var i stallet sen i måndags med tanke på skolresan. Hade hoppträning och det gick väl helt okej, han var lite omotiverad (som ofta) men han kan bli lite extra så här års.. Andra rundan var iaf bättre än första och det känns bra att vi inte ska tävla nått mer i år.



/Jossan

Kommentarer
Postat av: Yay

Du är en jätte bra fotograf Jossan! Kan du inte lägga upp några foto tips♥

2015-10-24 @ 22:01:23
Postat av: MalinKalin

Så söt! :)

2015-10-25 @ 11:48:59
URL: http://malinkalin.blogg.se
Postat av: Tea

Såg griman i dag. Hade stalljuor i dag

2015-10-25 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0