Mot stallet!

Nu ska jag åka till stallet en sväng och fota lite hoppträning. Egentligen skulle jag fotat Nora och hennes nya ponny Patch och Twist då såklart. Men det blev lite ändrade planer vilket inte gjorde så mycket eftersom det ändå inte var bra fotoväder hos Nora.

Som det ser ut nu tar vi fotograferingen på onsdag istället och det är jag riktigt taggad på. Porträttfotografering är egentligen så mycket roligare än tävlingsforografering tycker jag. Är så glad att mina fina vänner vill ställa upp som modeller så jag får göra det som är roligast!

Hörs med lite bilder när jag kommer hem från stallet!
( Bild på Diskett från förra gången jag var där och red)

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0