Lite allmänt kvällssnack

Gókväll hörni!
 
Jag var i stallet efter skolan idag som jag skrev att jag skulle, och Jagge mådde bra. Mamma och jag borstade, och jag kramade honom massor och gav honom äpplen också, bästa, finaste ponnyn.
 
Efter jag hade fixat stallet och sådär åkte jag hem och åt och sedan har jag pluggat en hel del, en bra torsdag blev det.
 
Imorgon blir det dressyrträning på eftermiddagen som sagt, först ska jag till skolan och ha några lektioner, men den sista har en hemuppgift så då kan jag åka och pyssla i stallet lite tidigare än annars. Är riktigt taggad på morgondagens träning, förhoppningsvis får vi till mycket bra, och saker att tänka på inför tävlingen nästa helg. Får se om vi hinner med en träning till innan dess dock.
 
/Stina
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Lycka till med träningen :)

2015-10-08 @ 22:26:45
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0