Idag satt det äntligen!!

Vår ritt LA:P1an idag var så himla bra, jag saknar nästan ord hahah. Inte riktigt så otrolig var den, men med tanke på att jag fått under 60 % alla gånger förutom första gången jag startade den klassen var detta extra skönt att äntligen sätta. Vi visade lite mer av det vi kan visa på träning i starten i dag, och det var inga missar. Jag var så nöjd när jag gick ut från banan, och mamma tyckte också det var toppenbra. Tidigare när vi ridit detta program har han varit spänd eller/och lite sur och hoppat omkring lite för att jag fegridit, detta har ju lett till missar och spänningar. Men idag släppte det som sagt och vi belönades med drygt 66% och en vinst. Så himla roligt, allra främst att jag är så himla nöjd, sen var det ju jättekul att domaren såg detsamma!

Världens bästa Jagge fick ett fint täcke!

/Stina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0