I helgen är det dags för årets sista tävling!

På söndag styr vi mot Timrå för att starta årets sista tävling. Jag och Jagge startar LA:1 & LA:P1, är så taggad. Jag ska leverera bra och fokuserad ridning. Ska bli otroligt kul och jag har hört att Timrå har en fin anläggning, själv har jag aldrig varit där. Jag siktar på att rida likadant som jag gjorde i framförallt andra klassen på förra tävlingen, gör jag det ska det nog bli bra.
 
Efter helgens tävling är det inte någon mer tävling i år, lite tråkigt men jag är taggad på att träna hårt i vinter och kunna komma ut på tävlingar starkare än någonsin nästa år. Jagges ska byggas upp och stärkas ytterligare i vinter, och förhoppningsvis kan vi höja vår nivå på allt vi gör. Om allt går som det ska borde vi kunna gå upp ett snäpp och rida FEI-programmen nästa år.
 
Tre bilder från förra träningen!
 
 
/Stina
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Håller tummarna för att det ska gå bra på tävlingen :D

2015-10-14 @ 10:50:55
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0