Godmorgon!

Jag ska precis göra mig i ordning för skolan, har långdag idag, slutar 16.10. Då ska jag åka till stallet, och jag tror Jagge ska få en vilodag. Det var en vecka sedan sist han vilade tror jag, och då får jag tid att plugga idag. Perfekt.
 
Igår red jag ett kortare dressyrpass och Jagge var ganska fin, han var inte särskilt arg och envis i alla fall och det var skönt. Han var lite av och på i tempot  men när jag red ordentligt och jämt framåt blev det rätt bra. Jossan klickade några bilder ni får se här också.
 
Imorgon är det dressyrträning för Jennie igen, yay vad roligt!
 
/Stina
 
Jag hade håret uppsatt, men snodden åkte ur, därav den vilda frisyren på mig hahah.
Här vill jag gärna ha honom lite rundare i formen egentligen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0