Gårdagens ridpass på Diskett

Igår slutade jag skolan vid halv 11 så då passade jag på att åka hem och åka till Diskett och rida. Det är lite svårt att träna nått bra hos henne just nu eftersom det är mest gräs och det kan vara både halt och hårt i marken. Red lite nere vid campingen och försökte träna lite galoppfattningar. Hon var pigg och lite svår att styra ibland men det blir bättre när hon fått springa ur sig lite och blir lite tröttare.

Det syns ju inte på bilderna hur pigg hon var dock, men jag har lite filmer som jag funderar på att lägga ut också...

 
 
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Zara

Otroligt vacker häst! ha en toppen dag :)

2015-10-21 @ 11:05:41
URL: http://nouw.com/zarawiklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0