Fotade träning på mitt hjärta

Idag följde jag med Fillan när hon skulle träna på mitt hjärtas anläggning. Deras ridhus är väldigt bra att fota i på dagen även om det är svinkallt då det inte är isolerarat. Det visade sig att de bara var Fillan och Nora som skulle träna så självklart fotade jag dom båda.  Bilderna blev jag faktiskt väldigt nöjd med för att vara inomhus, har ju börjat använda mitt fasta objektiv på en del tärningar i ridhus nu då det släpper in mer ljus. Men saknar förmågan att kunna zooma även om mitt vanliga kan ha lite för lång zoom inomhus (+ att man inte kan "zooma ut" så mycket som behövs. 

Ett nytt objektiv skulle definitivt behöva införskaffas, men objektiv med dom krav jag har är inte precis billiga. Tur det är jul snart så kanske jag kan önska mig ett. 

Juste, höll nästan på att glömma! 
Imorse när jag vaknade så hade årets första snö kommit, den har faktiskt legat kvar hela dagen. Men har inte så stora förhoppningar på att den kommer vara kvar imorgon. (Japp sånt är livet när man bor i övere delen av landet) 



(Max övar på att vara älg/ren dagen till ära) 


/Jossan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0