En till tävling med rosa

Men inte för mig denna gång...
Idag följde jag med Nora när hon skulle tävla LC (Agria pony trophy kval 2) och LB i Rengsjö. För att förklara rubriken, Nora fick även låna min kavaj och huva så outfiten var komplett.  Hon vann Agria kvalet i sin grupp (1) och kategori (C) så nu ska det bli spännande att se hur det slutar på deras hemmaplan (Delsbo/Dkrs) om två veckor. Förhoppninsvis kan jag åka dit och fota både på lördagen och söndagen. Men jag har en annan grej på gång också så vi får se. I LB  passade Nora och Twist på att få med sig en andra placering efter en väldigt fin runda som var 11 hundradelar från vinst.  

Första gången jag var på Rengsjös anläggning var det också och kan ju säga att det var väldigt mysigt men att man hade kunnat önskat mycket bättre väder! 


Titta vad fina, speciellt Agria rosetten, tänk om Eddie hade kunnat springa så fint i Nansta så vi också hade kunnat få en...


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

åh vad roligt! Så snygg outfit :D

2015-06-03 @ 10:52:37
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0