Nora & Twist i Regnsjö

Tänkte passa på och visa lite underbart fina bilder på en av mina bästa vänner Nora och hennes ponny Twist. Outfiten bidrog till såklart till att bilderna blev lite färgglada ändå (och det kan ju inte bli fel med rosa), trots att vädret var riktigt grått och trist. Jag och Nora har även planerat in en tema fotografering med Twist så fort som vädret tillåter. Temat kommer jag inte avslöja här än, men det kommer bli underbart om vi får till det som vi tänkt. Dessutom ska jag försöka komma iväg och se deras LA debut i Söderhamn i helgen, ska se om det löser sig rent praktiskt då det är jobbigt att pendla till Söderhamn ( minst 2 timmar med buss & tåg enkel resa) under ett helt meeting. 

 
 
 
 
 
 
 
 
/Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0