Dag ett på Strömsholm!

Just nu är jag i rummet där vi bor under den här resan. Även om den mesta tiden spenderas på Strömsholm. I dag  har det faktiskt varit väldigt varm och fint väder. Vilket såklart är lite extra kul när kameran är med då det blir så mycket roligare att fota i fin väder, dessutom är det ju skonsammare mot kameran om det inte regnar såklart. Idag hann jag med både att kolla på Sigrid Bergåkra och fina hingsten Bergåkras Amaranth på dressyrbanan och Sara (Stinas tränare) som red en hoppklass på slottsbanan med "Calle". Även Dannie red en hoppklass med sin Hermes (som faktiskt står uppstallad på ridskolan där hemma). Såklart har jag sett många fler också, på ponnysidan tillexempel var det en warm up i LA inför ponnyallsvenskan, där både Ingemar Hammarström - Munsboro Swap Shop, Denise Svedberg - Harry samt Frida Bloman - Atlas, levererade väldigt fina rundor. Kollade även på en massa ekipage som jag inte känner igen från "hemmaplan" men klart roligast när det är folk man känner igen. Mässan är en självklarhet att spana in såklart den med, men inköpen spar jag till imorgon.

Tänkte ta och avsluta det här inlägget nu med en bild på dom förstnämnda,  Sigrid Bergåkra och hingsten Bergåkras Amaranth.
 
God natt, hörs mer imorgon, då jag hoppas kunna uppdatera lite mer live om jag kommer ihåg det.

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken härlig bild!

2015-06-05 @ 19:17:19
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin :D

2015-06-05 @ 19:57:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Farsan

Kanonbild 😀

2015-06-06 @ 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0