Timmarna bara flyger förbi

Lägger verkligen ner all min lediga tid på att få klart bilderna från söderhamnshoppet nu så jag kan åka till Delsbo och fota deras ponnymeeting i helgen. Tyvärr ligger jag ruskigt mycket efter med tidigare bilder också.  
Vilket resulterar i att bloggen blir lidande och jag är verkligen ledsen för det! 

Men idag fick jag ÄNTLIGEN rida på Eddie igen, det blev ett dressyrpass på banan. Han brukar ju vara lite jobbigt när jag inte ridit dressyr på honom på ett "tag" (nu snackar vi förmodligen över en månad). Men idag var han faktiskt riktigt överförväntan duktig. Sen att det inte är på topp första passet efter ett sånt uppehåll kan jag ju verkligen förstå och att vi då inte hade nån tränare med som kunde hjälpa till att korrigera gjorde ju att det inte precis blev ett av våra bästa pass men inte heller ett av våra sämre.  Dock fick jag nästan glädjetårar bara av att få sitta på hans rygg igen..

Det spelar ingenroll hur det går oftast, för han är alltid bäst och vackrast i mina ögon!






Finns måååånga fler bilder men antar att ni får se dom en annan gång.

/Jossan

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin!

2015-07-22 @ 18:43:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0