Ridläger

Den här veckan är det då ridläger på ridskolan som vanligt, och denna vecka är det min tur att vara med. Har fått ha Royal på dressyren och det har inte alla funkat då han är "jättestor" enligt mig och lång. Som tur är har jag fått Eddie på hoppningen, vet inte vad jag gjort annars faktiskt. Har inte gått sådär jättebra i veckan med han heller då jag inte ridit så bra och hindren har varit lite för höga (lite av min höjdrädsla/hopprädsla kommer tillbaka och spökar). 

Aja imorgon är det sista dagen äntligen och då ska jag och Eddie hoppa 70 på avslutningen, bättre att få en bra 70 runda i kroppen än en dålig 80 som sänker mitt förtroende i hoppningen!
Idag när jag skulle hämta Eddie, och det gick tillomed och fånga honom på en gång! 

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0