Ny header osv

Jobbat typ hela dagen med bilder från Söderhamnshoppet som måste redigeras och laddas upp. Sen efter det tog jag en paus från dom och fixade nya bilder till headern. Går allt som det ska lägger jag in den samt ev lite annat små fix imorgon. Har ändå inget bättre för mig nu när det bara regnar och regnar. När headern/designen är inne ska jag fortsätta med bilderna från söderhamnshoppet, har "bara" lördag och söndag kvar nu innan jag kan ta tag i bilderna från hemmatävlingen och bilderna från Delsbo (osv osv, det tar aldriiiig slut).


PS. Ska absolut försöka uppdatera mycket oftare men det har varit lite mycket att stå i och saker man hellre vill göra på sommarn än sitta inne vid datorn och blogga har helt enkelt tagit över. Sånt kan jag ju inte heller skriva så ingående om här eftersom det inte är hästrelaterat och det blir ju lite sisådär med ridningen nu när lektionerna har sommaruppehåll. Nästa vecka ska jag dock vakta Diskett så då ska jag försöka göra nått med henne varje dag så då har jag lite mer att skriva om iaf.


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Papa

Snygg design !

2015-07-09 @ 13:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0