Värt att gå upp för!

Igår på rid och häst hade jag väntat mig att få rida Diana eller Molle. Eftersom jag sagt att jag är ganska trött på att jämt få rida Dunder och Bamber. Men döm av min förvåning när mitt namn stod efter Eddie på listan. Vi skulle ha Susanne  i stället för Helena för hon var borta, så då kom vi överens om att vi skulle ha markarbete.  Det gick faktiskt riktigt bra, vi gjorde en övning med tre hinder på medellinjen och volter emellan. Detta gjorde att man verkligen var tvungen att få koll på yttersidan.

 



Helt värt att kliva upp för ett ridpass på bästa ponnyn, den enda som varit mysigare vore väl att ta en härlig barbacka tur i snön som föll... 

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0