Sneekpeak, Hanna och Nappen



Idag har jag haft en ganska spontan fotografering med Hanna och Napilad "Nappen". Det var svinkallt, men vi hade inte så mycket val då Nappen tyvärr flyttar imorgon. Väljer att inte gå in så mycket på det här då jag låter Hanna skriva om det själv på sin blogg när hon vill/orkar... 

Men tänkte i alla fall att ni ville se ett smakprov, så här kommer en av dagens många bilder. Kvalitén är inte den bästa eftersom jag fotat av med mobilen på kameran för att kunna visa innan jag kommer hem.


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska bli roligt att se resten av bilderna!

2015-12-13 @ 16:11:39
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad heter Hannas blogg? :)

Svar: Www.Juliahannas.blogg.se
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2015-12-13 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0