Hinner inte alls med

Dagarna bara flyger iväg. I måndags red jag som vanligt lektion, tyvärr var Emma utomlands och Bettan var sjuk så vi fick ha Helena som jag har på Rid & häst. Hade Dunder, men jag tycker inte det är nått intressant för er att läsa om när jag rider han och dessutom har jag inga bilder för han var pigg/tittig och jag ville inte att kameran skulle skrämma han. 

I tisdags åkte jag med Nora till mitt hjärta för att kolla när hon tränade för Gaby. Blev inte några superbilder eftersom det va inne och Noras ponny är brun. Men det gör inte så mycket.

Igår fotade jag lite hästar till teatern jag är med i på skolan. Eftersom det skulle vara i morgonljus var det bara att studsa upp vid 7 och åka till stallet.  Sen skippade jag rid & häst eftersom jag kände mig lite smått sjuk och vill inte riskera nått nu när det är föreställningsvecka med teatern nästa vecka. Blev därför kvar i skolan till ca 22.30 för att repa teatern och när jag äntligen kom hem (23.40) var jag helt utmattad och hade inte ork att skriva här.



Noras ponny - Twist


/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0