Dressyrtävling i Delsbo 5/4

Eddie gick ganska bra på framridningen och hade mycket energi och var allmänt glad. Men när vi kom in i ridhuset där det inte var några andra hästar eller så så tyckte han det blev tråkigt och blev sitt vanliga sega jag som han alltid är när jag rider program. Sen efteråt när jag gick ut och travade av och så så var han också väldigt fin. 

Kan nog helt enkelt dra slutsatsen att varken han eller jag tycker det är nå kul med ridhus, tyvärr så är det ju inte mycket dressyrtävlingar utomhus. Så vi ska försöka pricka in dom få som är.

Har en film också, men den måste jag fundera lite innan jag lägger ut. 






/Jossan


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin häst!

2015-04-08 @ 15:37:56
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Malin

Synd att han segar ihop i ridhuset :( ni får som sagt försöka åka på alla utetävlingar så kommer det gå super!
Jag tycker du ska lägga upp filmen, vore roligt att se :)

2015-04-09 @ 09:16:06
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0