Sista dagen som 16åring

Idag är sista dagen jag är 16 år. Önskar mig faktiskt inte så mycket speciellt imorgon för jag vet att det enda jag verkligen vill ha kan jag aldrig få.... Eddie
 
Ser faktiskt inte alls framemot att bli äldre heller, ett år kvar med ponnytävlingar och ett år kvar till körkort. Är inte alls redo för sånt, vill mest stoppa tiden så jag hinner med allt!

Kommer inte hinna träffa Eddie något imorgon eftersom jag går i skolan från 8.15 - 18 som vanligt på onsdagar. Men det kommer säkert bli en underbar födelsedag endå eftersom det faktiskt är kul på skolan!

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Grattis! :)

2014-10-01 @ 17:49:08
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

2014-10-01 @ 19:21:19
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anonym

Grattis Jossan! :D

SV: Det skulle säkert bli jättehäftigt!

2014-10-01 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0