Dagens fotografering


Bjuder er på 4 av bilderna från när jag följde med Stina ut när hon typ skrittade av efter ett dressyrpass idag. Egentligen hade jag inte tänkt åka till stallet med när det ändå var Lotta träning och både Julia och Stina var där så passade jag på. Dessutom vem kan hålla sig därifrån frivilligt på en helg när det dessutom inte finns nått att göra hemma? Inte jag iallafall.... 

Imorgon har jag nog ingen möjlighet att ta mig dit dock, men det är nog lika bra för Lotta träningarna är på morgonen och ev inne om det är dåligt väder. Eddie ska vara med med en tjej som heter Sofie och det är därför jag inte rider hon i helgen. 

På måndag hoppas jag verkligen obeskrivligt mycket på att ÄNTLIGEN får rida dressyr på Eddie, det var typ en månad sen och han tappar allt så otroligt snabbt om jag inte rider så det underhålls...

Godnatt!
/Jossan
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilka fridfulla bilder <3

2014-09-21 @ 07:59:53
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0