4 September

Var en av veckans längsta dagar i skolan men det var ändå okej eftersom vi hade media i 6,5 timme. Dessutom hann jag till stallet och stannade där lite extra länge och kollade på Julias ridlektion.  Lånade även en kamera av skolan för att se lite om det var nån skillnad med ett bättre kamerahus då jag funderar på att köpa ett bättre. Men det bästa med stallvistelsen var ändå att  jag fick träffa Julia och Stina igen! Stina har varit på skolresa i två dagar och Julia brukar inte va i stallet dom tider jag är där. 


Underbar kamera nu när jag lärt mig den, får se om den blir återlämnad imorgon eller om jag ska fota nått i helgen med den!

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Går du på gymnasiet? I så fall vilken linje? :)

2014-09-06 @ 13:29:04
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0