Sisu och missad teori

Missade ju som sagt teorin idag för att jag skulle på en sisu grej nere i deras lokaler. Men fick höra att dom gått igenom brandsäkerhet på teorin så jag missade i allafall inget jättekul.  Eddie fick sig nästan en vilodag, han gick bara en lektion och det var vintergatans elevensval som kommer börja vara på måndagar nu ett par veckor framöver. Så nästa gång när vi rider så kommer han få gå tre lektioner.

I morgon vet jag inte hur det kommer gå med uppdateringen då jag ska iväg med skolan och kolla på en tränare som undervisar i dressyr på engelska, och därför kommer jag inte ens hinna till stallet något och kommer troligen hem rätt sent.



/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0