Rid & häst lektion & us möte

På rid&häst lektionen idag så hade vi ridlära med en tjej som håller på att utbilda sig till gymnasielärare och därför går med vissa lärare på skolan för att lära sig. Hon hade även själv gått rid&häst under sina år på Slotte. Efter lektionen som tack och lov slutade ett par minuter tidigare, cyklade jag det snabbaste jag kunde i regnet till stallet. Vi hade bestämt att Us mötet skulle börja 16.15 så jag hann dit. Sen diskuterade vi massor med saker men vi fastnade på en sak och kom inte fram till något riktigt som vi kunde bestämma. Därför drog mötet ut på tiden och vi var klara drygt klockan 18..

I morgon är det hoppning som står på schemat med "lilla" Bamber. Just för att han är rätt ung och jag är inte van att hoppa andra hästar så har jag inga speciella mål mer än att hoppa nått litet hinder och ha kontroll och balans.




/Jossan

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

åh så fin bild!

2014-10-11 @ 18:16:39
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0