Busy doing nothing

Eller snarare upptagen med att göra allt samtidigt...

I tisdagskväll var jag som jag skrev med rid & häst på och kollade på en träning på naturlära som är ett gymnasium som ligger ungefär en halvtimme - tjugo minuter från skolan. Träningen var på engelska, men trots det så var den lätt att förstå och väldigt inspirerande. 

I onsdags var det som vanligt ridlektion med rid&häst, och jag hade såklart Bamber. Vi jobbade med öppna och lite annat lösgörande. Bamber var så sjukt fin under nästan hela passet, det märks att jag börjar hitta knappar på han nu. Så jag hoppas att jag kan lära mig nått på Bamber som jag kan ta med till Eddie så vi kan utvecklas ännu mer tillsammans. Eftersom det är det bästa som går att göra av situationen att jag inte kan ha Eddie på rid & häst.

Slutligen så tänkte jag skriva ett par rader om idag, men sen kom jag på att det inte hänt speciellt mycket. Utan bara som vanligt, först en väldigt lungn och extremt kul dag i skolan, och sen en snabbis i stallet. Vilket nog var lika bra för det är inte så kul där på torsdagar.




/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0